Premià de Dalt

Jenn Díaz. Una visió de la República que somiem

Reemprenem el cicle de xerrades que sota el lema República: democràcia i sobirania, ens vam conjurar a mantenir viu. Convençuts que les grans fites vindran del compromís dels pobles de fer efectiva la República més enllà de declaracions.  És per això que els actes que proposem no vindran presidits per una estelada, sinó per la senyera i la bandera republicana espanyola.    Pretenem ser abans que independentistes -que en som i molt- defensors d'una societat més justa (això és que lluita contra les desigualtats), neta de corrupció, feminista, respectuosa amb el medi ambient i les persones, que aposta per la cultura i l'ensenyament i tots aquells valors que entenem com a republicans i d'esquerres.  La independència esdevindrà una necessitat per a completar la construcció d'aquesta societat que somiem.  Això no ens impedeix, però, anar-la construint. Creiem que fer República és una manera de caminar cap a la consecució d'un estat propi. Doncs.... caminem.
Jenn Díaz. Traductora, redactora i novel·lista. La seva darrera obra, el recull de contes "Vida familiar", li va valer el premi Mercè Rodoreda. El novembre de 2017 va anunciar que ocuparia la vuitena posició a la candidatura d'Esquerra Republicana de Catalunya a les eleccions al Parlament. I fou escollida diputada.