Premià de Dalt

Article La Pinassa Febrer 2018
Diuen que amb l’any nou hem tornat a la normalitat.Persones tancades a la presó injustament, persones exiliades injustament, gentussa amenaçant i lliures injustament, gentussa governant injustament, gentussa callant i fent costat injustament. Això de normal no en té res. No, no passem pàgina amb l’any nou. No ens oblidem de les càrregues policials i els ferits de l’1 d’octubre. No ens oblidem del confdent del CNI, pagat per tots, que va atemptar a Barcelona. No oblidem el President i els Consellers a Bèlgica, i no ens oblidem dels Jordis, de l’Oriol, i del Joaquim, tancats a la presó. Malgrat les mentides d’alguns partits i dels mitjans de comunicació, les agressions verbals i informatives, l’aplicació del 155, les difamacions i humiliacions, a Catalunya i arreu de l’Estat Espanyol, silenciant actes de partits i entitats independentistes, tot i aquestes difcultats, el vot independentista ha superat al vot unionista, amb un 82% de participació a les eleccions del 21 de desembre imposades pel Govern Espanyol. Al nostre poble 3.263 vots independentistes en front dels 2.811 vots unionistes. Al Parlament de Catalunya 70 escons i 57. Tot i això, la força més votada no ha estat la nostra:Per tant, encara tenim molta feina a fer. D’entrada,deixar de banda el discurs de l’adversari. Nosaltres podem dir ben alt que hem deixat parlar al poble i l’hem escoltat. A tothom!!El dia 1 d’octubre i el 21 de desembre. Per això estem a l’Ajuntament. Per treballar pel nostre poble. Ho hem fet des del primer dia a Urbanisme, Joventut, Cultura... Després de les activitats de Joventut aquestes Festes, ja hem estrenat l’EscenARTS d’hivern i esperem que gaudiu del Carnaval organitzat per l’ACR Carnestoltes com cada any. Avançarem treballant i adoptant un discurs positiu, engrescador i il·lusionador. Hem de convèncer la gent dels benefcis del nostre projecte per Premià de Dalt i per Catalunya. Treballem el present, i parlem de futur. Parlem de República. #Seguim facebook : esquerra republicana de catalunya premia de dalt / m’estimo premia de dalt