Premià de Mar

L’Assemblea d’ERC aposta per crear un govern de concentració a Premià de Mar per donar resposta als reptes de poble i de país

L'Assemblea d'ERC Premià de Mar el passat dissabte 28 de setembre.
L’Assemblea d’ERC Premià de Mar va aprovar per unanimitat demanar a Junts x Cat constituir una taula de diàleg amb Crida Premianenca, Premià En Comú Podem i ERC Junts x Premià, per treballar per un govern compromès i estable que sigui capaç de donar resposta a les necessitats del poble i als reptes més immediats del país amb una ampla i incontestable majoria.
L’Assemblea republicana ha considerat que, donades les accions transcendentals que s’han de dur a terme al poble i tenint en compte la situació política nacional, cal apostar per un govern municipal representatiu del 80% de la societat que satisfaci les demandes reiterades d’unitat per part de la societat. La majoria de 15 regidors d’aquestes quatre formacions seria, a parer dels republicans, una molt bona eina per encarar els propers mesos i anys a nivell de poble i també a nivell de país.
ERC considera que el primer pas es crear un espai de diàleg, sense carteres ni càrrecs sobre la taula, on les quatre formacions puguin discutir sense condicionants la situació política actual i es puguin anar trobant punts d’acord per avançar en la constitució d’un govern de concentració a Premià. Per tant, ERC no traça cap línia vermella per endegar aquesta taula per encarar l’estabilitat governamental i la reacció municipal, entre d’altres, a la repressió estatal.
El portaveu del grup municipal d’ERC – Junts x Premià, Pep Ripollès, ja ha traslladat aquesta proposta de govern estable a l’alcalde Miquel Àngel Méndez i espera que la formació sobiranista no tingui cap problema en acceptar l’aplicació del clam social d’unitat i l’adopció de la fórmula d’una àmplia majoria compromesa amb els reptes que té actualment Premià de Mar.