Premià de Mar

Posem en marxa als regidors i regidores de barri

El grup municipal d'Esquerra Republicana posa en marxa una nova proposta inèdita a Premià de Mar: Les regidores i regidors de Barri.

Els cinc membres del grup municipal s'han distribuït el conjunt de barris de Premià de Mar per ser-hi presents i per possibilitar que cada veí i veïna tingui un regidor o regidora de referència amb qui contactar i transmetre-li les seves inquietuds, propostes o queixes. Es tracta d'una nova organització de treball i comunicació, per atendre millor a tothom, plantejar propostes i fer possibles canvis per millorar la vida diària de les persones, a més de conèixer cada racó dels barris amb les seves necessitats específiques.

La idea és fer un seguiment més personalitzat dels temes que preocupen als veïns de cada barri, i a la vegada, oferir-nos a tota la ciutadania i a la societat premianenca per canalitzar les seves propostes, problemàtiques, queixes i poder traslladar-ho a l'Ajuntament.

Des d'ERC, com a prioritat, volem establir un contacte real i sincer amb el conjunt de la ciutadania: som al carrer, volem ser a cada barri, amb la voluntat d'escoltar, explicar i actuar.
Les regidores i regidors són els vostres representants a l'Ajuntament i cal aprofitar aquesta possibilitat de proximitat que des d'ERC Premià de Mar posem a l'abast de tothom, amb el compromís d'atendre totes les peticions que arribin, perquè estem sempre al servei de la ciutadania.

La distribució dels barris és la següent:

• Pep Ripollès (D2-D4-D5) Barri Banyeres - Sol i Mar - Barri del Maresme.
              Contacte:
ripollesbj@premiademar.cat
  • Mireia Cardús (D10-D11-D12-D13) Can Farrerons - Sector Est - Can Pou - Camp de Mar.
           Contacte:  carduscm@premiademar.cat
  • Daniel Torras (D7-D8) Nucli Antic - Barri de Llevant.
           Contacte:  torrassd@premiademar.cat
  • Sandra Rivera (D1-D3) El Palmar - Barri del Gas