Premià de Mar

Els republicans consideren que és molt important el consens així com la visió global i de futur

Els regidors del Grup Municipal ERC – Junts x Premià iniciaran converses amb els altres grups polítics de l’ajuntament per tal d’iniciar el debat sobre el model de comerç que es vol per a la vila i, seguidament, establir un pla de mesures i recursos per fomentar el comerç local.
Els regidors republicans consideren que fins ara no hi ha hagut un diagnòstic fiable de la situació del comerç local i tampoc no s’ha aplicat un estratègia global i consensuada, sinó que “tan sols s’han anat posat pedaços aquí i allà sense considerar les necessitats del poble en conjunt i cap a on volem anar com a premianencs en l’àmbit del comerç”, afirma Josep Maria Molins, portaveu. El Grup Municipal d’ERC – Junts x Premià té clar que s’ha de definir un pla el màxim de consensuat amb tots els grups i que tingui una visió global i de futur. “No podem fer una fotografia únicament d’ara i d’un espai concret, sinó que hem de preveure l’evolució del poble i contemplar-lo en el seu conjunt”, explica Molins.
Els republicans consideren molt important la implicació de totes els grups i, per aquest motiu, iniciaran converses per tal de que el debat i el projecte es vagi definint, des del primer moment, amb les aportacions i visions de tothom. El Grup Municipal d’ERC – Junts x Premià va prendre la iniciativa en el passat Ple de setembre i ja va adreçar al Govern i als grups de l’oposició aquesta idea d’iniciar un estudi i un pla del comerç per a Premià de Mar.