Premià de Mar

El mandat assembleari apunta una obertura encara més pronunciada entre la formació republicana i els ciutadans

Un moment de l'Assemblea d'ERC Premià de Mar
L'assemblea d'ERC Premià de Mar valida la tasca de l'Executiva i la impulsa a continuar treballant pel poble els propers quatre anys.
L'assemblea republicana va renovar la confiança en Xavier Torrents com a president local i va establir la línia d'aconseguir més obertura, més mecanismes de col.laboració amb la plataforma Junts x Premià i més eines de comunicació per fer arribar a lavgent la tasca que desenvolupen els dos regidors republicans.
Juntament amb Torrents, l'Executiva local la composen el Jordi Lapiedra, com a secretari de Finances; el Pep Ripollès, com a secretari d'organització; el Daniel Torras, com a secretari d'Imatge i Comunicació; la Núria Espuny, com a secretaria de la Dona; el Josep Maria Molins, com a secretari de Política Municipal, i l'Ernest Casadesús i l'Àlex Tarradellas com a vocals.