Premià de Mar

El grup d'ERC - Junts x Premià fa un balanç molt positiu de la feina feta

Els dos regidors d'ERC - Junts x Premià, en Pep Ripollès i en Josep Maria Molins, valorant la feina feta a la ràdio.
El grup municipal d'ERC - Junts x Premià ha editat un butlletí anomenat 'FEM!' on s'ha explicat tota la feina feta a Premià de Mar durant aquests dos anys a l'oposició. ERC - Junts x Premià ha comentat que mitjançant escoltar la gent i fer propostes constructives s'ha impulsat quasi un 30% del programa electoral. El grup municipal comenta que ha prioritzat les propostes per millorar el poble, davant de les mocions o propostes purament ideològiques.
La filosofia del grup municipal, segons es detalla en aquest butlletí, és treballar per una visió global de Premià de Mar i no fixant-se únicament en parcel·les o petits nuclis; pensar en una evolució del poble d'aquí a 20 o 25 anys, és a dir, pensar propostes pel mig o llarg termini; contrastar i debatre propostes amb els col·lectius afectats; i, finalment, proposar sempre propostes viables i que es puguin dur a terme, ja sigui econòmicament o per les competències que té l'Ajuntament.