Premià de Mar

ERC – Junts per Premià demana un ajornament de l’aprovació dels pressupostos per poder treballar-los

La formació republicana i el seu grup de suport, Junts x Premià, ha sol·licitat al govern municipal un ajornament de l’aprovació dels pressupostos per poder treballar-los internament, amb el govern i fer-ne aportacions interessants i necessàries per a Premià de Mar. Igualment, també s'ha demanat coherentment l'ajornament dels pressupostos de Primilia Serveis.
El grup municipal d’ERC – Junts x Premià al·lega que, a diferència d’altres anys, el Govern no els ha permès treballar aportacions als pressupostos amb temps i espai pel treball conjunt, sinó que directament els ha enviat una proposta a pocs dies de la seva aprovació. ERC – Junts x Premià vol contribuir amb noves idees al benestar del poble i, sobretot, vol conèixer abans de posicionar-se sobre els pressupostos, com estan les mocions aprovades i les propostes que ja es van fer en aquest marc l’any passat.
“Volem saber què se n’ha fet dels 50.000€ que es van aprovar perquè el Consell Escolar decidís sobre ells i millorés els centres escolars. O volen conèixer què s’ha fet respecte els horts urbans que vam sol·licitar i que el ple va aprovar”, explica el Pep Ripollès, regidor del grup municipal d’ERC – Junts x Premià. “El nostre grup sempre té la voluntat d’un diàleg constructiu i de treballar propostes que millorin Premià. Sempre. Ara bé, també és normal que necessitem conèixer si el govern ha complert fins ara o no”, afirma Ripollès.
ERC – Junts x Premià no ha posat cap termini límit per a l’aprovació dels pressupostos i recorda que sovint s’han aprovat al febrer o al març de l’any següent sense cap mena de problemes.