Premià de Mar

L’Assemblea aprova un equip preparat per transformar Premià de Mar en un poble cohesionat, innovador i sostenible.

L'equip de la candidatura d'ERC - Junts x Premià per al maig
L’assemblea d’amics, simpatitzants i militants d’ERC Premià de Mar ha aprovat la candidatura republicana per a les eleccions municipals del 26 de maig, una candidatura preparada per aplicar un canvi de rumb al poble. La llista presentada pel Comitè Electoral és plural, renovada, amb presència d’independents compromesos amb el poble i amb capacitat i voluntat de treballar per un Premià integrador, amb més benestar, innovador i que aposta per les noves tecnologies i sostenible.
El cap de llista republicà, en Pep Ripollès, afirma que l’equip és “gent preparada, compromesa i que s'estima Premià; és gent valenta, amb idees, de present i de futur, amb moltes ganes de treballar i fer canviar el rumb del poble”, i afegeix que “aquesta és la nova mirada”.  La llista és al mateix temps un compromís amb la igualtat de gènere ja que s’ha confeccionat amb el sistema de ‘llista cremallera’ alternant home i dona des del principi fins al darrer suplent. A la candidatura també s'inclouen els membres de Jovent Republicà, implicats en el procés d'elaboració de la mateixa, proposats per la seva pròpia organització.

La candidatura
La llista electoral que es presentarà a les eleccions municipals és la següent:
1. Pep Ripollès
2. Mireia Cardús
3. Daniel Torras
4. Anna Sosa
5. Xavier Gatius
6. Sandra Rivera
7. Roc Montfort (Jovent Republicà)
8. Núria Espuny
9. Jordi Lapiedra
10. Bàrbara Anglí
11. Toni Sàez
12. Isabel Vera
13. Martí Callarisa (Jovent Republicà)
14. Ester de Prades
15. Xavier Martínez
16. Cristina Sanegre
17. Enzo Escànez
18. Júlia Feixas (Jovent Republicà)
19. Gabriel Gómez
20. Núria Mulet
21. Josep Maria Molins

Suplents:
S1. Laia Antón
S2. Lluís Espín
S3. Sílvia Garcia
S4. Xavier Torrents
S5. Anna Pérez (Jovent Republicà)
S6. Gerard Jiménez

La Mireia Cardús, ambientòloga i número dos de la candidatura, ha afirmat que l’“actitud i ganes de fer feina caracteritzen aquest equip de persones amb les qui tinc l'orgull de compartir un projecte clau pel futur de Premià de Mar”. Igualment, el Daniel Torras, professor universitari de Comunicació i número tres de la llista republicana, ha comentat que és “un gran honor formar part de l'equip honest, eficient i treballador d'ERC Premià de Mar liderat pel Pep Ripollès” i ha continuat afirmant que “tenim un projecte per a Premià de Mar ambiciós, però realista; atractiu i necessari, innovador i sostenible. En tenim ganes!”.
Tot l’equip ha apostat pel treball constant i eficient, amb una visió global i a mig i llarg termini, per tal de transformar Premià de Mar amb una mirada de futur però consolidant alhora els seus serveis més bàsics.