Premià de Mar

El vot per a ERC - Junts x Premià, l'únic que és 4 vegades útil

Aquest diumenge 26 de maig, el vot a ERC - Junts x Premià és fins a quatre vegades útil.
✔️Pels barris: ERC- Junts x Premià presentem un programa concret i personalitzat amb propostes per a cada barri treballades amb els veïns i veïnes. Des de fa tres anys hem anat organitzant visites i reunions amb representants de cadascun dels barris de Premià de Mar i hem discutit amb ells quines mancances i quines propostes tenien per a la seva zona. D'aquí sorgeix un programa específic per a cada barri i, per tant, que cobreix aspectes del dia a dia exposats pels mateixos veïns. Votar ERC - Junts x Premià és fer barri.
✔️Per Premià de Mar : tenim un projecte global i que mira també a mig i llarg termini les necessitats de la ciutat.  Tenim clar que hem d'actuar en el present i recuperar molts serveis que han estat adormits o inactius políticament. Però també volem impulsar una visió de poble innovador, acollidor, sostenible i cohesionat amb un projecte pels propers 15, 20 o 25 anys, valorant i avançant-nos ja a les necessitats que tindrà llavors la població. Tenim projecte de futur. Votar ERC - Junts x Premià és pensar també en els teus fills i néts.
✔️Pel Maresme : hem treballat i presentat el primer programa electoral comarcal. Amb representants de diferents àrees especialitzades (com turisme, economia, etc.) i amb membres dels diferents pobles del Maresme s'ha debatut unes propostes per les necessitats que hem copsat a la comarca. Oferim, per tant, un projecte maresmenc on encaixa coherentment la proposta per a Premià amb tot el suport de l'entorn. Votar ERC - Junts x Premià és fer comarca.
✔️Per la República Catalana: apliquem polítiques republicanes per avançar cap a la llibertat. Plantegem l'actuació en el municipi sempre per al bé comú, pel millor pel poble, i emparats en els valors republicans. Fem polítiques de justícia social i de redistribució de la riquesa i per fomentar la igualtat d'oportunitats, pròpies d'un espai polític republicà. Votar ERC - Junts x Premià és fer país i república.
Fes-nos confiança❗️ Aquest 26M, vota ERC-Junts x Premià.