Puigcerdà

Esquerra Puigcerdà i el Jovent Republicà a Cerdanya valoren l’inici de la retirada de vehicles abandonats del municipi de Puigcerdà.

-      Les formacions republicanes celebren la retirada dels vehicles abandonats del municipi després de dos legislatures de denúncia constant.
-      Des d’Esquerra Republicana a Puigcerdà i el Jovent Republicà a Cerdanya esperen que no siguin accions ineficaces i avisen que el desbastellador municipal segueix saturat .
09/06/2020
Des de la passada legislatura, ER i les seves Joventuts vam posar de relleu, en manifestes ocasions, l’excés de vehicles abandonats en el nostre municipi. Un fet que denotava una deixadesa en la imatge del nostre territori per part del Consistori puigcerdanenc.

Des de les nostres formacions republicanes avui presentem aquest comunicat per celebrar l’inici de la retirada d’aquests automòbils mitjançant l’etiquetatge per part de la policia local. Una acció que arriba tard i que esperem que no es quedi en una acció improductiva.

Cal destacar, que a nivell normatiu, l’actuació conjunta de la Policia Local, el Consell Comarcal i l’Ajuntament de Puigcerdà estableix un període aproximat de sis mesos des de l’inici dels tràmits legals fins a la retirada definitiva dels turismes abandonats al centre de desballestament.

No obstant, l’actual desballestador municipal es troba fora de normativa i està sobradament sobrepassat de capacitat de l’ocupació. Cal recordar que en el pressupost anual no hi ha cap partida destinada al buidatge d’aquest mateix, motiu que ens fa preocupar i demostra de nou la improvisació constant de l’actual equip de govern .

Des d’ER a Puigcerdà i el Jovent República vetllarem perquè no quedi en un simple maquillatge del Consistori i volem recordar que no ens cansarem de treballar per aconseguir un municipi digne dels nostres vilatans i les nostres vilatanes.