Puigcerdà

El nostre equip

Executiva Local ERC Puigcerdà

Després d’una etapa d’inestabilitat i l’èxit de les passades eleccions al Congrés i al Senat, el passat 17 de Novembre de 2019, la nostra Secció Local varem decidir renovar l’executiva del partit amb una clara projecció de futur i treball constant.

L’objectiu prioritari de la nova executiva serà retornar el partit polític a ser l’opcióreferent en el municipi mitjançant l’eixamplament de la base amb els valors republicans, la transparència, el feminisme i l’ecologisme com a principals pilars. A nivell organitzatiu s’establirà per donar més veu a l’actual militància a través de debats politics inclusius, esdeveniments de formació i actes amb tercers (com ara l’associacionisme entre barris, reunions amb sindicats, grups culturals entre altres). Finalment aquesta nova executiva permetrà enfortir els ponts amb l’actual Grup Municipal i la nostra organització juvenil, les Joventuts d’Esquerra Republicana a la Cerdanya.

El nou equip està format per: