Puigcerdà

Ajuntament de Puigcerdà

El nostre projecte vol esdevenir un canvi en la manera de gestionar el municipi, prioritzant, per davant de tot, en el benestar dels vilatans.

Volem apostar per noves polítiques de sostenibilitat i medi ambient, fent un gir de 180 graus en el model actual.

Perquè nosaltres?

Tenim molt clar cap a on volem que vagi la nostra vila i ens reivindiquem hereus de la ideologia republicana, identificant-nos amb els valors del compromís, la transparència, el civisme, la diversitat i la tolerància.
Un municipi és just i equitatiu, ordenat i ben mantingut, on tothom que hi visqui se’n senti orgullós, on tothom que vingui, vulgui tornar.

GESTIÓ ECONÒMICA RESPONSABLE, ÈTICA I TRANSPARENT

A banda de la imatge que projecta el propi municipi, l’exemple que ha de donar el consistori ha de ser, també, impecable. Una gestió econòmica responsable ha de ser eficaç i eficient, justa i transparent, on la participació ciutadana tingui un pes específic important i on tots ens sentim representats.

IGUALTAT D’OPORTUNITATS – PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Ampliar l’oferta de graus superiors i universitaris per tal que el jovent tingui més oportunitats i facilitats a l’hora de formar-se, i així poder accedir a una ocupació digna que els permeti emancipar-se i accedir a un habitatge digne, ja sigui dinamitzant la bossa de pisos de lloguer assequible com promocionant habitatges de protecció oficial.

PROMOCIÓ ECONÒMICA

En una comarca que depèn tan clarament del turisme i el sector serveis, ens és vital la diversificació de l’activitat econòmica, apostant seriosament pel viver d’empreses, el co- working i l’emprenedoria i microempreses.

Promoure i potenciar la producció i comercialització de productes agroalimentaris de casa nostra, sostenibles, ecològics i de Km 0.

ESPORT I SALUT = QUALITAT DE VIDA

Planificar, dinamitzar i donar suport econòmic i logístic a l’esport com a realitat educativa, econòmica, de lleure, de benestar i salut, sobretot a l’esport base i l’esport femení com a sectors estratègics.

Promoure els hàbits saludables i potenciar la interacció amb la comarca i les possibilitats que ofereix a nivell de gastronomia, climatologia i benestar.

GRUP MUNICIPAL ERC-ACORD MUNICIPAL

El nostre grup municipal ERC-Acord Municipal a l'Ajuntament de Puigcerdà està representat per: