Reus

ERC guanya les eleccions a Reus

Militants d'ERC al casal de la secció local
Contra la sentència, victòria independentista a les urnes el 10N. Esquerra Republicana de Catalunya ha revalidat aquest diumenge la victòria que ja van aconseguir fa mig any a Reus amb 10.844 vots. Els republicans han ratificat els dos diputats aconseguits el 28A, amb gairebé el 26% dels vots.

Aquest diumenge, ERC, un partit independentista, d'esquerres i republicana s'ha col·locat com a primera força a les eleccions al Congrés dels Diputats. Després de les eleccions del 28A, els republicans hem revalidat la victòria a la ciutat i es mostren satisfets amb els resultats aconseguits.

En aquesta línia, la portaveu d'ERC Reus i vicealcaldessa de Reus, Noemí Llauradó ha assegurat que la constància, perseverança han estat claus per aconseguir la victòria. També ha recordat que "és important consolidar aquests resultats de cara a les eleccions municipals per agrair a tota aquesta ciutadania que ens ha fet confiança".

Per la seva banda, la presidenta d'ERC Reus, Ester Alberich, també ha agraït la col·laboració de tots els apoderats i apoderades durant el diumenge de les eleccions. Ha fet també una menció especial a la feina que s'està fent des de l'Ajuntament de Reus per part dels regidors d'ERC Reus i ha recordat que "això ha de ser un preludi per a les properes eleccions municipals".

Finalment, només volem agrair la col·laboració, empenta i alegria de les 10.488 persones que han confiat en Esquerra Republicana de Catalunya per fer enfortir la democràcia i la llibertat aquest 10N. Recordem el nostre objectiu: amnistia, autodeterminació i llibertat!