Reus

Constituïda la nova executiva local d’ERC Reus

La secció local encara el nou mandat amb l’objectiu de seguir sumant una àmplia majoria independentista, republicana i d’esquerres a Reus i a Catalunya

Aquest dimarts, Esquerra Republicana ha renovat la seva executiva local, fusió d’experiència i noves incorporacions, amb l’objectiu de seguir sumant esforços a la ciutat i al territori per ampliar la base independentista.

L’assamblea ha recolzat la candidatura encapçalada per Eva Ferran qui ha remarcat la voluntat d’elaborar un pla d’actuació general per tal d’enfortir la militància i el moviment republicà buscant complicitats amb altres entitats i actors de l’entorn. També ha explicat que és fonamental convertir-se en generadors d’opinió per seguir difonent la tasca del partit i del grup municipal i que el missatge republicà “sigui alt i clar”.

La nova presidenta d’ERC Reus també ha fet referència als objectius en l’àmbit municipal.
En aquest sentit, ha explicat que la coordinació amb els regidors i regidores de l’Ajuntament de Reus és fonamental per “defensar els electors i electores de Reus”. En aquest sentit, Ferran destaca el paper dels ajuntaments en les relacions amb la ciutadania i la necessitat de seguir donant resposta a les seves demandes. Per altra banda, ha afegit que la secció local seguirà gestionant per tal d’assolir els objectius marcats i a la vegada arribar a les properes municipals amb els recursos necessaris per a la campanya que “ens ha de portar a assolir l’alcaldia de Reus”.

Ferran també ha remarcat la importància de tenir sempre presents als presos i exiliats polítics i de la societat civil. Concretament, s’ha fet ressò de les paraules de la secretària general d’Esquerra Republicana, Marta Rovira que posa èmfasi en “la llavor que es va plantar l’octubre de 2017 per esdevenir la república catalana”. En aquesta línia, ha afegit que “a Reus l’hem regat i la seguirem regant”.

Finalment, la presidenta d’ERC Reus també ha volgut destacar la feina de l’expresidenta Ester Alberich per la seva trajectòria i evolució al llarg d’aquests últims anys. Per la seva banda, Alberich ha posat en valor el projecte que va començar a liderar fa 5 anys i ha valorat positivament l’evolució i la forta presència del partit arreu del territori.

Pel que fa a la resta de membres, en destaquem les incorporacions d’Alexandre Gonzàlez a la secretaria d’Organització; Enric Fogàs, secretaria de Finances; Nàtalia Costa, secretaria d’Imatge i Comunicació; Conxa Royo, secretària de la Dona; Xavier Alagarda, secretaria de Política Municipal; Anna Fort, secretaria de Formació de Militància i els vocals: Mireia Masip, Ester Alberich, Eduard Mejías i Jordi Martí.