Reus

Dia Internacional de les Dones

Des de la regidoria de Participació, Bon Govern i Serveis Generals que impulsem des d'Esquerra Reus, hem programat participativament més d'una trentena d'actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones a Reus. Enguany, el programa té dos objectius: reivindicar i promoure una societat més justa, integradora, lliure i equitativa per les dones i els homes i fer reflexionar sobre quines accions queden pendents per avançar cap a aquest model.

Des del proper 26 de febrer i fins a finals de març, Reus engegarà un seguit d'activitats seguint el Pla Municipal de Polítiques de Gènere de 2019-2023. Podreu trobar des d'un punt d'informació de serveis per a les dones a la plaça de Prim (6 de març) o un taller de masculinitats igualitàries al Casal de les Dones (13 de març).
També, des d'ERC Reus, el dia 8 de març organitzarem la trobada "Som Feministes", un espai per compartir reflexions i una posterior lectura de textos per escoltar-vos a totes i tots.
Us adjuntem el programa per poder adherir-vos a qualsevol acte i també us convidem a venir als actes que més us interessin!

• La regidora Flores us convida a participar als actes programats per commemorar el 8 de març