Reus

Reunió amb el diputat al Congrés Jordi Salvador i Duch

2016_01_10 Reunió Jordi Salvador
Aquest dimarts passat, el diputat al Congrés Jordi Salvador va venir a l'executiva local de Reus per tal d'explicar la feina que s'està realitzant al Congrés, així com treballar diversos aspectes com la recollida d'informació territorial i el retorn que se'n pot fer.

Va ser una trobada molt interessant i fructífera, on es van tractar tant temes concrets com procediments de funcionament i (com a bonus) es va acordar un acte amb l'assistència del portaveu al congrés Joan Tardà pel dia 9 de febrer.

L'organització de l'acte no està tancada, i us en seguirem informant, però sí que podem avançar que és un acte que pretendrà explicar el nostre model i la nostra visió, intentant arribar a persones que són indecises (molt possiblement per desconeixement o per un excés d'informació tòxica), així que si teniu al cap algú que entra dins aquests paràmetres seguiu molt atents a les informacions que us anirem donant sobre l'acte.