Reus

Benvinguda als infants saharauís del projecte Vacances en pau

La regidoria de Participació, Ciutadania i Transparència (amb la nostra companya Montserrat Flores com a màxima responsable), ha organitzat aquest divendres passat un acte de benvinguda als nens i nenes sahrauís (i a les famílies d'acollida de Reus) que aquest estiu participen del projecte Vacances en Pau.

Són un total de sis infants, provinents dels campaments de refugiats sahrauís de Tindouf els que passaran dos mesos en famíles d’acollida de Reus.

L’Ajuntament de Reus col·labora amb el projecte Vacances en Pau, que coordina l'Associació Hammada i la Delegació del Front Polisario a Catalunya. El projecte vol fomentar i impulsar l'apropament entre el poble sahrauí i el nostre país, així com donar suport polític al procés d'autodeterminació del poble sahrauí.

El 31 d'agost a partir de les 17.30h al Centre Cívic Ponent tindrà lloc la festa de comiat dels infants sahrauís del Camp de Tarragona. L'acte consistirà amb un berenar, l'actuació de la Colla gegantera amb gegants petits, una actuació de màgia i una festa de l'escuma.