Reus

Noemí Llauradó, Candidata del Baix Camp d'ERC

Dimarts al vespre es va realitzar (a Montbrió) el Congrés Comarcal del Baix Camp d'Esquerra Republicana de Catalunya per tal de començar a organitzar la propera cita electoral del 21 de desembre.

El gran nombre d'assistents manifestava la responsabilitat que la formació entoma els últims temps al nostre territori i la seriositat amb què es treballa per unes eleccions no volgudes, totalment il·legítimes però que representen l'oportunitat de reforçar el legítim govern de la República.

El Congrés va començar recordant el nostre president, consellers i conselleres així com els presidents d'Òmnium i ANC; tots ells i elles presos polítics d'un govern profundament corrupte com el del Partit Popular.

Noemí Llauradó va ser escollida per una àmplia majoria dels assistents com a primera candidata, i estarà acompanyada a la candidatura per Camí Mendoza (Alcaldessa de Cambrils), Angel Xifré (Alcalde d'Almoster i Director territorial dels Serveis d'Agricultura) i Irene Aragonès (Presidenta ERC-Baix Camp i regidora de Mont-roig del Camp).

En el seu discurs, Noemí Llauradó, va exigir l'alliberament dels presos polítics, la recuperació de les institucions del nostre país per part dels seus legítims representants, i va encoratjar els presents per fer del Baix Camp (i Reus en especial) referència de la República Catalana.

Un cop escollida va agrair el suport rebut pels companys i companyes militants del Baix Camp, i en concret va destacar la tasca de la Irene Aragonès com a Presidenta comarcal.

En el torn obert de paraules, va ser Irene Aragonès (i tot seguit Ester Alberich com a presidenta d'ERC-Reus) va ser molt aplaudida en exposar que el Baix Camp ha de tornar a tenir una representant al Parlament a partir del 21 de desembre.

Els assistents van voler acompanyar la candidatura en una imatge de suport conjunta que inicia la republicana a la nostra comarca.