Ribera d'Ebre

La secció local de Móra d'Ebre la va escollir fa unes setmanes perquè encapçali la candidatura d'ERC

Cinta Agné és la candidata a l'alcaldia de la capital de la Ribera d'Ebre.
Pregunta.- Fa uns dies, la gent d'ERC a Móra d'Ebre t'ha fet l'encàrrec de ser la candidata a l'alcaldia. Que sents? Que et motiva per assumir aquest repte?

Resposta.- Sento una gran confiança i generositat per part d'esquerra de Móra d'Ebre en la meva persona. La motivació personal de perquè una dona independent com jo hagi fet el pas d'entrar en la política municipal és per ajudar a canviar les coses des dels ajuntaments, ara que el país s'apropa a la seva  independència, i sobretot per la il·lusió i ganes de treballar per Móra de la gent que m'acompanya i em fa costat en aquest nou projecte amb cares noves i amb idees noves.

Pregunta .- Durant els darrers anys has estat activa en el teixit associatiu del municipi, com a coordinadora de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) a Móra. Que t'ha ensenyat aquesta experiència que la puguis fer servir ara i en un futur?

Resposta.- M'agrada i estimo el meu poble i el meu País, estar al costat de la gent i escoltar-la, sóc una persona, crec, sincera,i honesta i vull treballar per un poble i un país millor per tots nosaltres i els nostres fills,desitjo col·laborar i aportar-hi el meu granet de sorra.Aquests son per mi motius suficients per dedicar part del meu temps en aconseguir l'objectiu.

Pregunta.- Josep Anton Moreno, va ser candidat a l'alcaldia al 2011 i durant aquest 4 anys ha estat el regidor d'ERC a Móra d'Ebre? Ha fet bona feina? Que n'has aprés d'ell?

Resposta.- Penso que Josep Anton Moreno, ha fet una oposició constructiva, sempre mirant el que era millor pel nostre poble i això és molt positiu.He aprés que no és bo trobar-se sol a l'oposició.

Pregunta.- Has assumit la responsabilitat de ser candidata a l'alcaldia de la capital de comarca de la Ribera d'Ebre. Quins reptes es planteja Móra d'Ebre els propers anys i com els afrontareu si arribes a l'alcaldia?

Resposta.- Tenim molta feina per fer si la gent ens fa confiança i arribem a l'alcaldia, cal sanejar les finances del nostre ajuntament i no malbaratar diner públic, hem de plantar cara a les retallades en educació i sanitat en tot lo possible, invertir en la rehabilitació d 'habitatges prioritzant el casc antic, posar sentit comú a la política i donar resposta a les necessitats de les persones incrementant les partides en despesa social,revisar els impostos i recaptar-los d'una forma més justa. En definitiva treballarem pel poble perquè som poble, serem un govern obert,amb trasparència,participació i col·laboració ciutadana. Com diu el nostre eslògan de campanya : "Móra, dóna per més".