Ripoll

Montse Bassa a Ripoll encomana coratge i energia

Montse Bassa (cap de llista d'ERC al Congrés per Girona), Jordi Martí (cap de llista d'ERC al Senat per Girona) i Carme Freixa (candidata ripollesa d'ERC al Congrés per Girona) van fer aquest dimecres 6 de novembre un acte al CAT Can Guetes de Ripoll amb una bona presència de persones ripolleses que van poder escoltar, conversar i debatre amb els ponents sobre la situació política catalana després de la injusta sentència i sobre les properes eleccions espanyoles del 10 de novembre. També va participar a la trobada, la consellera ripollesa Teresa Jordà.

L'acte va ser especialment emocionant quan Montse Bassa va explicar que, en realitat, ella parla i lluita en nom de la seva germana i consellera empresonada Dolors Bassa.
Va insistir en la fermesa i dignitat de tots els presos i preses polítiques, que han mantingut la seva posició en tot moment. També va remarcar que Esquerra coneix perfectament qui són els adversaris i que no s'entrarà en discussions inútils amb altres forces independentistes. Bassa va insistir que estem en un camí de no retorn i que amb la força de tots aconseguirem l'objectiu anhelat: la República Catalana.

foto de Esquerra Ripoll.

Tots els ponents van coincidir que per primera vegada es podria superar el 50% de vots independentistes, en unes eleccions estatals o catalanes. I ERC podria ser el partit més votat a Catalunya, i superar a Ciutadans en nombre de diputats a tot l'Estat. Per això, van animar a tothom a fer confiança amb Esquerra el dia 10 de novembre.