Ripoll

ERC pregunta sobre diversos punts del municipi amb tanques de fusta en mal estat

Al plenari del dia 28 de gener, des del Grup Municipal d’ERC vam avisar a l’equip de govern del mal estat de les tanques de fusta situades al Raval de Sant Pere, entre la Font del Sant i el Passatge de Serrallonga. Els hem fet arribar diverses fotografies.

A part, de l’evident problema de seguretat per a les persones que caminen o van en bicicleta per aquest vial, es dona una molt mala imatge que caldria evitar, sobretot per a la promoció turística de la via verda Ripoll-Campdevànol que passa per aquest tram.

Al mateix temps, hem informat a l'equip de govern d’altres tanques de fusta, també en mal estat, situades en altres llocs del municipi (pujada entre Carretera de Les Llosses i el Remei; camí sobre riera Caganell). En tots els casos suposa un risc per a les persones i es mostra una imatge de deixadesa d’aquest mobiliari públic, en relació al seu manteniment i conservació, que caldria evitar.

Per aquest motiu hem demanat:
  1. Saber quan es repararan aquests tanques de fusta en mal estat.
  2. Que es faci una previsió de manteniment preventiu periòdic de totes les baranes de fusta públiques situades al terme municipal de Ripoll.