Ripoll

ERC presenta la pre-campanya per a les eleccions municipals a la fira de les 40h

Els dies 6 i 7 d'abril, ERC Ripoll ha tingut una parada a la Fira de les 40 hores de Ripoll.

El dia 6 d'abril, el partit republicà ha presentat la pre-campanya per a les eleccions municipals del 26 de maig de 2019. Ho han fet la cap de llista, Nani Mora, i el número dos, Roger Bosch.

Mora i Bosch han destacat que la pre-campanya es centrarà en escoltar a totes les ripolleses i ripollesos, per tal de definir, entre tots, un Ripoll millor.

Precisament per això, s'ha portat a la fira una gran urna groga, on totes les persones que han volgut hi han pogut dipositar les seves propostes de millora, queixes, comentaris, etc. Aquestes propostes es tindran en compte per a la definició del programa electoral d'ERC a Ripoll, i també per a la seva possible execució en el cas que Esquerra governi els propers 4 anys a l'ajuntament de la vila. També es tindran en compte totes les altres propostes, recollides des de l'estiu de 2018 en diverses trobades temàtiques amb amics d'ERC, que s'han anat donant a conèixer en tres butlletins que s'han fet arribar a tots els domicilis ripollesos de gener a març de 2019.

Al mateix temps, la gran urna groga, simbolitza el record a les persones preses i exiliades polítiques. Mostrant el compromís d'ERC Ripoll amb la independència de Catalunya i amb el referèndum celebrat l'1-O. Perquè volem un poble amb plena llibertat i democràcia.