Ripollès

L’alcalde de les Lloses, David Serrat, es reuneix amb representants de l'Oficina Parlamentària d'ERC

• L'Oficina Parlamentària d'ERC a les Llosses
  • L'Oficina Parlamentària d'ERC a Campdevànol
A la trobada hi van assistir la diputada al Congrés, Teresa Jordà, el membre del grup d’Esquerra a la Diputació de Girona, Joan Martí, i la presidenta d'ERC Ripollès i alcaldessa de Vallfogona del Ripollès, Carme Freixa.

L’alcalde de les Lloses, David Serrat, s’ha reunit aquesta darrera setmana amb la diputada al Congrés, Teresa Jordà, i la presidenta de la Federació Comarcal d'ERC al Ripollès i alcaldessa de Vallfogona del Ripollès, Carme Freixa, per tal de tractar diverses problemàtiques que viu el municipi i treballar, conjuntament, per buscar solucions. A la trobada també hi va assistir el membre del grup d’Esquerra Republicana a la Diputació de Girona, Joan Martí.

La reunió de treball s'emmarca dins el calendari de l'Oficina Parlamentària, iniciativa que impulsa la Federació gironina d’ERC i que consisteix amb visites periòdiques al territori que duen a terme els càrrecs electes gironins d’Esquerra (Congrés, Senat, Parlament, Diputació de Girona). Aquestes trobades permeten recollir peticions dels consistoris adreçades a les respectives administracions i oferir suport a les mateixes.

Concretament, a la visita a l'Ajuntament de les Llosses es van abordar dues temàtiques principals: condicionar la primera planta de l'Ajuntament per destinar-la a habitatge social i el tractament especial que ha de disposar l'arxiu local que està molt malmès per haver-se cremat.

Jordà, Martí i Freixa, també van aprofitar la visita al Ripollès per reunir-se amb el regidor d'ERC a Campdevànol, Toni Riera, i el president de la secció local d'ERC a aquesta localitat, Jaume Bassaganya, amb la voluntat d'analitzar i gestionar les problemàtiques del grup municipal a aquesta població del Baix Ripollès.