Ripollès

L’Oficina Parlamentària d’Esquerra Republicana fa parada a Pardines

• Carme Freixa, Sergi Albrich, Núria Pérez, Joan Martí
Reunió de treball entre el membre del grup d’Esquerra a la Diputació de Girona, Joan Martí, el Conseller Comarcal del Ripollès, Sergi Albrich, i la presidenta d'ERC Ripollès i alcaldessa de Vallfogona del Ripollès, Carme Freixa.

L’alcaldessa de Pardines, Núria Pérez, s’ha reunit aquesta setmana amb la presidenta de la Federació Comarcal d'Esquerra Republicana al Ripollès i alcaldessa de Vallfogona del Ripollès, Carme Freixa, i el membre del grup d’Esquerra Republicana a la Diputació de Girona, Joan Martí, per tal de tractar diverses problemàtiques que viu el municipi i treballar, conjuntament, per buscar solucions. A la trobada també hi va assistir el Conseller Comarcal i regidor a l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, Sergi Albrich.

La reunió de treball s'emmarca dins el calendari de l'Oficina Parlamentària, iniciativa que impulsa la Federació gironina d’ERC i que consisteix amb visites periòdiques al territori que duen a terme els càrrecs electes gironins d’Esquerra (Congrés, Senat, Parlament, Diputació de Girona). Aquestes trobades permeten recollir peticions dels consistoris adreçades a les respectives administracions i, a partir d’aquí, treballar conjuntament per trobar solucions.

A la visita a l'Ajuntament de Pardines es van abordar dues temàtiques principals. En primer lloc, la recerca de finançament per l'establiment del nou sistema de compactadores, conseqüència del nou concurs de recollida de deixalles que ha impulsat el Consell Comarcal del Ripollès. D’altra banda, també es va abordar la necessitat d'arranjar la carretera de Ribes de Freser a Pardines que és propietat de la Diputació de Girona.