Ripollès

Joan Tardà i Teresa Jordà inicien la campanya pel referèndum al Ripollès

La Federació Comarcal d'ERC al Ripollès comença escalfar motors de cara a la imminent convocatòria del Referèndum d'Independència que ha de convocar, previsiblement, el Govern de la Generalitat pel mes de setembre d'aquest 2017.

ERC Ripollès es marca com a objectiu principal pentinar la totalitat del Ripollès realitzant actes a la majoria dels seus municipis, independent de la mida de la població, per explicar les particularitats del referèndum i les característiques principals de la nova República Catalana.

Els primers actes es duran a terme el proper dissabte 6 de maig a Sant Pau de Segúries i a Ribes de Freser. Conferències que,sota el nom de "La República que farem. Horitzó Referèndum", comptaran amb la presència dels diputats al Congrés de Diputats Espanyol, Joan Tardà i Teresa Jordà.

La conferència de Sant Pau de Segúries es realitzarà a la Plaça de la Generalitat, a les 12 del migdia, i la de Ribes de Freser serà a la Sala d'exposicions del Casal de Cultura, a 2/4 de 7 de la tarda. Aquesta darrera també comptarà amb la intervenció de la regidora d'ERC a l'Ajuntament de Ribes de Freser, Maria Perramon