Ripollès

ERC Campdevànol celebra que la nova escola Pirineu s’acabi fent al terreny proposat inicialment

Equerra Republicana de Campdevànol celebra que, finalment, “s´ha imposat la lògica i la nova escola Pirineu s'acabarà fent en el terreny inicial tal i com des d’ERC hem apostat sempre”.

Els republicans recorden que ja s’ha invertit prop d’un milió d’euros per descontaminar i edificar l’escola i afirmen que “teníem clar que el lloc idoni era l’actual proposta tot i que l’equip de govern estava entestat en buscar diferents ubicacions i exposant propostes absurdes. Calia treballar només en una única direcció, descontaminant, edificant i acabant l'escola en l’actual ubicació. Finalment la lògica, tal i com era de preveure, s’ha imposat i des d’Esquerra aplaudim aquesta decisió valenta”.

El departament d’Ensenyament de la Generalitat ha treballat conjuntament amb el de Salut per tirar endavant la descontaminació i posterior construcció de l’escola. Diferents estudis per assegurar la descontaminació amb garanties han endarrerit l’execució del projecte i ha quedat clar que “tot i que l’alcalde, Joan Manso, treia pit de les seves reunions a Palau i de les seves negociacions per tirar-ho endavant s’ha demostrat que no calien i la lògica s’ha acabat imposant”.

Diners retornats
D’altra banda des d’ERC Campdevànol també informen que “el nostre regidor a l’ajuntament, Toni Riera, és l'únic membre del consistori que ja ha retornat els diners cobrats del ple extraordinari corresponent al malaurat accident mortal que tant ens va doldre a la piscina de Ripoll, tal i com vam anunciar que faria”.