Ripollès

Lluís Salvadó: “El 2 d'octubre disposarem d'unes estructures sòlides per recaptar tots els tributs del país”

• Lluís Salvadó a Ripoll
El secretari d’Hisenda de la Generalitat parla a Ripoll sobre la futura Hisenda Catalana.

“El 2 d'octubre disposarem d'unes estructures sòlides per recaptar tots els tributs del país”. Amb aquesta contundent afirmació el secretari d’Hisenda de la Generalitat de Catalunya, Lluís Salvadó, va iniciar la xerrada Horitzó Referèndum, la Hisenda Catalana que s’ha dut a terme aquest dijous 27 de juliol a Ripoll. Concretament, l’acte es va dur a terme a la biblioteca Lambert Mata i també va comptar amb la participació de la presidenta comarcal d'ERC, Carme Freixa.

Salvadó va parlar de la futura Hisenda Catalana explicant que, actualment, “el 70% de les tramitacions que gestionem es poden fer de telemàticament. Una Agència Tributària moderna s'ha de dedicar a la inspecció i en aquesta línia estem treballant”.

A l’hora de passar balanç de la tasca realitzada durant l’actual legislatura, Salvadó va destacar que l’actual Govern “ha reduït el dèficit de 6 mil milions a 2 mil milions d’euros al mateix temps que l’economia creix un 2%. Estem consolidant despesa i generant expectatives de creixement dels ingressos”

“La Futura República Catalana és una opció per construir un País amb millors serveis. Entre altres beneficis, podem optar a duplicar l'actual pressupost Generalitat”, va concloure Salvadó.

• El secretari d'Hisenda a Ripoll