Ripollès

Joan Dordas i Teresa Jordà hissen l'Estelada a Campelles

Jordà també va realitzar un col·loqui sobre el referèndum de l’1O

La Federació Comarcal d'ERC al Ripollès continua realitzant actes amb l'objectiu de pentinar tots els municipis de la comarca, i resoldre els dubtes existents de cara a la celebració del Referèndum del proper dia 1 d'Octubre. En aquest sentit, diumenge es va dur a terme un col·loqui a la sala polivalent de l'Ajuntament de Campelles, el municipi més petit del Ripollès amb 137 habitants, el qual va comptar amb la presència de Teresa Jordà, diputada al Congrés dels diputats Espanyol; Joan Dordas i Ramon Cutrina, alcalde i tinent d'alcalde del municipi, respectivament; Joan Jové, president secció local d'ERC de la Vall de Ribes; i Joan Vilaplana, vicepresident de la Federació Comarcal d'ERC.

Previ a la realització del col·loqui, Dordas, Cutrina i Jordà van hissar la bandera Estelada a l'entrada del municipi. La secció local d'ERC de la Vall de Ribes va finançar el màstil de l'Estelada i l'agrupació de l'ANC de la Vall de Ribes va efectuar la donació de l’Estelada.

Al col·loqui hi van assistir mig centenar de veïns i Jordà va destacar que "Catalunya avança amb determinació. Tot això ho fem perquè la ciutadania ho passa malament i l'Estat no vetlla pel seu benestar".

"L'Estat, que pensa més amb l'estomac que amb el cervell, treballa amb els tribunals allò que no gosa fer a seu parlamentaria. Guanyarem pels nostres mèrits i pels seus desmèrits. El dia 1 ens hem de guanyar el dret a vot. Nosaltres respectarem el resultat del referèndum, sigui quin sigui, perquè primer de tot som demòcrates. Però si l’opció més votada és el Sí, ens permetrà crear un nou país des de baix".

"Hem de ser conscients que no serà fàcil, però ens hem de sentir afortunats perquè construirem un país nou on podrem decidir quina serà la seva sanitat, educació, llengua... Serem els fundadors d'un nou país".

• L'estelada ja forma part de l'entrada de Campelles