Ripollès

El diputat Joan Olòriz i les Directores Generals Mireia Mata i Montse Barniol protagonitzen els actes centrals de campanya al Ripollès

La Federació comarcal d'ERC al Ripollès organitza diversos actes de campanya, aquest cap de setmana, a favor del Referèndum del proper 1 d'octubre  que tenen com a protagonistes principals al diputat d'ERC al congrés, Joan Olòriz; la Directora General d'Ecosistemes Forestals i Gestió del Medi, Montse Barniol; i la Directora General d'Igualtat del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, Mireia Mata.

Joan Olòriz focalitzarà els actes centrals de campanya al Ripollès i participarà a la Festa del Grito de Sant Joan de les Abadesses. Olòriz i el portaveu d'ERC a l'Ajuntament, Sergi Albrich, realitzaran la conferència "De Tarradellas al Referèndum", aquest dissabte 23 setembre, a 2/4 de 6 de la tarda, al Palmàs.

Així, Barniol serà la cap de cartell de la conferència organitzada dissabte, 23 setembre, a les 12 del migdia, a Can Parlet de Vilallonga de Ter. Acte que comptarà amb la presència de l'alcaldessa del municipi; Mònica Bonshoms, l'alcaldessa de Pardines; Núria Pérez, i la regidora d'ERC a Camprodon, Anna Colomer.

Mata protagonitzarà una conferència al Local Polivalent de Vallfogona del Ripollès, el diumenge 24 de setembre, a les 6 h de la tarda i a la Sala d'Actes de l’Ajuntament de Setcases el dilluns 25 de setembre, a les 7 de la tarda. A Vallfogona, Mata estarà acompanyada de l'alcaldessa, Carme Freixa; i el conseller comarcal, Sergi Albrich. A Setcases, la conferència serà compartida amb la regidora del municipi Anna Vila.