Ripollès

ERC farà l’acte de final de campanya pel Sí a Ripoll

L'acte de final de la campanya pel Sí al referèndum de l'1 d'octubre al Ripollès es celebrarà a Ripoll, aquest dijous 28 de setembre a partir de les 17:00 hores, a la plaça de La Lira. S’iniciarà amb jocs i activitats infantils oberts a tothom i finalitzarà a les 18:30 hores amb un "Col·loqui Pel Sí", protagonitzat per en Joan Puigcercós, ex-president d’ERC i la diputada d'ERC al Congrés, Teresa Jordà.

Data: dijous 28 de setembre
Lloc: Plaça de la Lira, de Ripoll
Hora: 17:00h Jocs Infantils
Hora: 18:30h "Col·loqui Pel Sí", amb Joan Puigcercós i Teresa Jordà

ERC va iniciar la campanya comarcal pel Sí el passat divendres 22 de setembre a Pardines, amb la presència de la consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat, Meritxell Serret; la diputada d'ERC al Congrés, Teresa Jordà; i l'alcaldessa de Pardines, Núria Pérez.
En aquests darrers mesos la federació comarcal d'ERC al Ripollès ha organitzat més de 25 actes a tota la comarca i n’ha fet com a mínim un a cada municipi, amb l'objectiu d'escoltar i donar importància a tots els municipis. Del més gran al més petit. ERC considera que el municipalisme és una peça clau i cabdal per construir la nova república.