Ripollès

Mireia Mata defensa la legalitat del referèndum a Setcases

• Setcases
Aquest passat dilluns, 25 de setembre, la Federació comarcal d'ERC al Ripollès va organitzar un acte a favor del Referèndum del proper 1 d'octubre, a la Sala d’Actes de l’ajuntament de Setcases. L’acte va comptar amb la presència de la regidora del municipi, Anna Vila i la Directora General d'Igualtat del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Mireia Mata.

Mireia Mata va explicar quina futura república volem per Catalunya, especialment en drets socials pels ciutadans. Per altra banda,  va afirmar que “diumenge els ciutadans de Catalunya exerciran el seu dret a decidir el seu futur. Un dret que està reconegut per les lleis internacionals i per tant, és legal. A més, hi ha la possibilitat de votar a favor o en contra de què Catalunya esdevingui un estat independent”. Davant la reacció de l’estat, va demanar tranquil·litat, actuar sempre amb civisme, pacifisme i sense por.

Mata també va respondre els dubtes dels assistents referent al referèndum de l’1 d’octubre. En el cas de Setcases el col·legi electoral serà al mateix lloc de sempre perquè així ho va decidir el plenari municipal.