Ripollès

Joan Puigcercós "La indignació i l'esperança han pres el carrer"

• Acte final de campanya a Ripoll
ERC Ripollès ha finalitzat la campanya pel Referèndum a la capital de la comarca, Ripoll, amb un doble acte a la plaça de la Lira. Aquest s'ha iniciat a les cinc de la tarda amb activitats infantils, acompanyada d'una botifarrada popular, i ha finalitzat amb un col·loqui entre l'expresident d'ERC, Joan Puigcercós, i la diputada a Madrid, Teresa Jordà.

Jordà "Estem a dos dies de guanyar un país. Ni l'Estat Espanyol ni la Guàrdia Civil aturaran el procés que ha iniciat la gent i és precisament la reacció del poble de Catalunya el que ha evitat que els càrrecs de govern detinguts i retinguts no estiguin a la presó". Ens titllen de sediciosos i, en canvi, ells envien al Tribunal Constitucional lleis aprovades legítimament pel Parlament de Catalunya que tenen la finalitat d'evitar que la gent es mori de fred o que es pugui estimar com es vulguiSi aprovar lleis per millorar la vida dels ciutadans és sediciós ens podem considerar sediciosos".

Al seu torn, Joan Puigcercós, ha afirmat que "Som davant d'una revolta única a Europa. És la revolta cívica de la gent. El poder és dels ciutadans que volen votar i exercir el seu vot". Un país independent és possible. És l'esperança d'aconseguir un país millor amb més oportunitats per la nostra gentMadrid ens intenta posar la por al cos. Com han fet als últims 300 anys. Però ara la indignació i l'esperança ha pres el carrer i la gent és la garantia del procés".

ERC Ripollès finalitza la campanya del Referèndum complint l'objectiu plantejat fa una mesos. Realitzar actes a tots els municipis de la comarca per escoltar a tota la població.