Ripollet

NOTA DE PREMSA: Crida al vot per Esquerra Republicana-Catalunya Sí

Des d’Esquerra Republicana de Ripollet volem demanar el vot per la candidatura d’ESQUERRA REPUBLICANA-CATALUNYA SÍ.

Volem fer una crida a omplir les urnes de vots favorables per la democràcia. Cal retornar les institucions catalanes a la normalitat. Hem de defensar el govern legítim i exigir la llibertat dels presos polítics, així com el retorn dels membres del govern que són a Brussel·les. I el més important, si volem continuar avançant com a país, cal implementar la República.

Hi ha moltes maneres de fer República des del minut 1. Per una banda, començant amb l’aplicació de les 46 lleis tombades pel TC en relació a la lluita contra la pobresa energètica, la igualtat efectiva entre homes i dones, l’impost a les nuclears, etc. Com, per una altra, engegant projectes socials transversals per tal de disposar d’uns pilars forts i sòlids com a societat: salut, serveis socials o educació.
I per a fer-ho possible ho farem sumant grans majories de país com sempre hem fet i hem construit aquest país. Amb una majoria republicana al Parlament i amb uan societat civil mobilitzada i crítica al carrer. Ho farem també des de la disversitat i la pluralitat com a societat perquè som un sol poble.

El 21D ens juguem el nostre futur, per això l’aposta és clara: o guanya Ciudadanos representant el bloc de la repressió i l’agressió del 155 amb PP i PSOE, o guanya Esquerra Republicana representant el bloc demòcrata cap a la República.

A més, volem fer una crida a la calma a totes les ciutadanes i ciutadans de Ripollet perquè tots els col·legis electorals de la ciutat estaran ben vigilats per les apoderades i apoderats d’Esquerra Republicana de Ripollet. Més de 50 persones vetllaran per garantir la democràcia.