Ripollet

Iniciem el procés de primàries per a l'elecció de la/el cap de llista

Arran dels acords presos en l'Assemblea General d'Esquerra Republicana de Ripollet del passat dia 16 de febrer de 2018, s'ha iniciat el procés de primàries entre els diferents membres de la secció local per a l'elecció de la/el cap de llista i candidat a l'alcaldia per a les properes eleccions municipals de 2019.

Per una banda, es va procedir a l'elecció de la Comissió Electoral Local, l'òrgan que s'encarregarà de garantir l'organització i tot el procés de primàries. I, per una altra, es van fixar les dates d'aquest procés.

Des del dia 5 de març fins el 25 del mateix mes es va donar el tret de sortida per a la presentació de precandidatures. Després, des del 26 de març al 12 d'abril es farà la recollida d'avals de la militància dels diferents candidats/es presentats/es. I el mateix dia 13 d'abril es realitzarà la votació, elecció i proclamació de la/el candidat a l'alcaldia i cap de llista per Esquerra Republicana.

Així doncs, expressem de nou la voluntat de treballar des del municipalisme amb vocació de servei a la ciutadania. I ho fem des de la participació de la nostra gent i des de la transparència de cara a les veïnes i veïns de Ripollet.

SOM-HI!