Ripollet

Jordi Soldevila és el nou candidat a l'alcaldia per a les municipals del 2019

El passat divendres 13 d'abril en la celebració de l'assemblea extraordinària es va donar pas a la votació de les primàries on només es va presentar una única candidatura. El candidat, en Jordi Soldevila, actual president de la secció local, va fer la seva presentació on va explicar les propostes per elaborar una candidatura: tranversalitat, codi ètic, presència de dones, presència de joves i transparència i participació de tothom. A més, va explicar la necessitat d'avançar cap un canvi que encara no ha arribat a Ripollet després d'anys de desgoverns.

Posteriorment a la seva votació, va ser escollit amb una majoria àmplia de suports i va ser proclamat candidat a l'alcaldia per Esquerra Republicana a les properes municipals de 2019.

D'aquesta manera es confirma el relleu de la regidora Lurdes Serra qui ha estat la darrera cap de llista en les últimes eleccions municipals. El candidat va agrair la feina feta per la regidora a qui també espera comptar amb el seu suport en aquesta nova etapa.

En les properes setmanes el candidat juntament amb les persones de la secció local d'Esquerra Republicana de Ripollet començaran a treballar per a preparar els propers comicis amb un nou projecte municipalista, tranversal i de canvi per a Ripollet.