Ripollet

Tardà i República el primer dia de Festa Major

El diputat d'Esquerra Republicana de Catalunya al Congrés dels Diputats, Joan Tardà i Coma, ens acompanyarà durant el primer dia de Festa Major a la nostra ciutat en un acte obert a tothom, que es celebrarà un cop acabat el pregó de festes, a les 20:15h, al local d'Esquerra Republicana (Rambla de Sant Jordi, 8).

Sota el títol «Parlem de República amb Joan Tardà», el polític català visitarà Ripollet sis anys després, per parlar-nos sobre conceptes clau de l'actualitat política i social del nostre país com ara què és la República, quins són els valors que defensa el republicanisme, així com la importància de la gent i el seu paper cabdal tant per a la consecució de la República Catalana, com per al futur funcionament del nostre Estat.

Tot plegat, en un acte protagonitzat per un dels més il·lustres polítics del nostre país, estandard del republicanisme català, i organitzat per Esquerra Republicana i el Jovent Republicà de Ripollet.