Ripollet

UNA FESTA MAJOR PARTICIPATIVA I INNOVADORA, HO HEM ACONSEGUIT!

Ara fa dos anys, arran del canvi que Ripollet va demanar i que es va mostrar a les urnes el maig del 2015, vam començar un nou projecte de Festa Major. Aquest nou canvi es va reflectir en el si de la comissió, la qual va passar a ser més oberta i participativa, tot creant subcomissions com la Infantil, Comunicació, Mercat de la Vinya i, més tard, la subcomissió Jove.

Han estat mesos de treball, esforç i d’un debat molt enriquidor per tal d’apropar la Festa Major a totes i tots els veïns i als seus barris. Han estat mesos de treball i esforç de tots i totes les membres de la comissió, aportant idees i il·lusió per les nostres festes. Arribat aquest punt, des d’Esquerra Republicana- Junts per Ripollet- Acord Municipal, valorem molt satisfactòriament la consolidació d’aquest model de Festa Major. Un model valent, obert i que aposta per la diversitat i la participació de tothom.

Tots i totes plegades hem apostat per un canvi de model de Festa Major on la nostra identitat com a poble i les seves tradicions han tingut cabuda conjuntament amb activitats que han anat apareixent al llarg dels anys. Consolidem un Mercat de la Vinya que mostra el nostre arrelament com a poble i avancem amb activitats diverses com a ciutat.

Tot això ha estat possible gràcies als nostres veïns i veïnes, els quals són imprescindibles per tal que la Festa Major sigui un èxit.

Felicitem-nos, la Festa Major de Ripollet és nostra!