Ripollet

Qui som

Benvolguda amiga, benvolgut amic,

Et donem la benvinguda a la web de la secció local d'Esquerra Republicana de Ripollet!

En aquest espai trobaràs la informació més destacada de l'activitat del nostre partit polític a Ripollet, així com també a nivell comarcal i nacional. A més, podràs consultar l'activitat que realitza el nostre grup municipal d'ERC-Junts per Ripollet-AM. I no oblidis que també trobaràs els enllaços de les nostres principals xarxes socials com el Facebook i el Twitter.

Les persones que formem part d'Esquerra Republicana ho fem amb la fermesa de fer possible un projecte polític basat en el republicanisme, el municipalisme i la justícia social des d'una esquerra progressista, moderna i oberta a Europa i al món. Des de Ripollet treballem de valent en la construcció d'un país més pròsper, just, net i sostenible amb els valors i principis que ens representen, un camí que ja vam encentar fa molts anys i que serà possible si aconseguim assolir la República Catalana la qual és l'instrument clau per fer-ho possible.

Tanmateix, més enllà de la nostra projecció a nivell nacional, el nostre projecte municipalista per a Ripollet també té aquest objectiu de transformació social i democràtica que les ciutadanes i ciutadans de la nostra ciutat necessiten. És per això que la nostra tasca municipal és la principal i la que té més dedicació de tot l'equip humà que formem aquesta secció local.

Encara queda molta feina per fer i tot és possible.

No dubtis en sumar-te a nosaltres, és el moment d'ERC. SOM-HI!