Riudoms

Totes les notícies

Ja s'ha format el nou Ajuntament: mira el vídeo del discurs del Ricard Gili

Mà estesa, progrés, atreviment, sumar, República catalana… tot això ha centrat el discurs del nostre cap de llista, el Ricard Gili, en l’acte de constitució del nou Ajuntament de Riudoms, que s’ha fet avui dissabte 15 de juny. Aprofitem per desitjar sort als 13 regidors i a l’alcalde Sergi Pedret per aquests quatre anys. Ara comença la feina de veritat, la feina de fer avançar Riudoms!

Resultats de les eleccions: Esquerra dobla vots i regidors i es consolida com l’opció de futur

Esquerra Riudoms ha tret els millors resultats de la història recent en unes eleccions municipals, amb 4 regidors i 918 vots. Això vol dir que hem doblat els resultats de fa quatre anys, tant en regidors com en vots (el 2015 vam aconseguir 2 regidors i 411 vots). Moltíssimes gràcies pel vostre suport! Som l’opció de futur Som la força que anem clarament a l’alça, mentre que Junts x Riudoms -tot i mantenir la majoria absoluta- va a la baixa. Ha perdut 2 regidors, que se sumen als 2 que ja va perdre el 2015. Per tant, des d’Esquerra Riudoms demostrem que ocupem la centralitat de Riudoms i que estem cridats a ser l’opció de futur. Tenim un projecte seriós, renovat i amb energia. Podem aspirar a tot! Felicitem des d’aquí a Junts x Riudoms per la seva victòria. També una salutació molt especial a la CUP Riudoms per la demostració de la feina feta: tindrà un regidor al plenari. A més, al ple municipal també ens trobarem un regidor del PSC Riudoms.

Final de la campanya electoral: sumar per fer avançar Riudoms

Som al final de la campanya electoral. La nostra voluntat és fer de Riudoms un poble millor on viure. I com ho aconseguirem això? Sols o acompanyats? Des de fa mesos i durant aquesta campanya hem repetit una idea: volem sumar per fer avançar Riudoms. Estem convençuts que aquest és el camí per portar el nostre poble un pas més enllà. Per això, oferim mà estesa a banda i banda. T’ho expliquem en aquest butlletí. Fes clic sobre la imatge i accediràs al butlletí.

Comença la campanya electoral: us esperem a l'acte central!

La campanya electoral ja està en marxa i tenim l’acte central a tocar: serà aquest diumenge 19 de maig a les 19:30h al Casal Riudomenc. A la vegada, seguim prenent el pols a Riudoms, amb reunions amb entitats i comerços. També ens ha visitat el conseller d’Acció Exterior, Alfred Bosch. T’ho expliquem en aquest butlletí. Fes clic sobre la imatge i accediràs al butlletí.

Prenem el pols a Riudoms per ser a prop teu

Aquests darrers mesos, l’equip d’Esquerra Riudoms ens hem multiplicat per prendre el pols a Riudoms. Ens hem reunit amb moltíssimes persones, entitats i col·lectius amb la voluntat de ser a prop teu. Escoltar, escoltar i escoltar amb un doble objectiu: posar les persones al centre del nostre projecte i impulsar Riudoms, portar-lo un pas més enllà. Aquest és el tarannà que volem tenir tant dins com fora de l’Ajuntament: proximitat i col·laboració. T’ho expliquem en aquest butlletí. Fes clic sobre la imatge i accediràs al butlletí.

Consulta el programa electoral d'Esquerra Riudoms

Teniu a les mans el programa electoral d’Esquerra Riudoms. No és només un programa per quatre anys, sinó que sobretot és un programa per dibuixar el Riudoms que volem a 10 anys vista.  Clica sobre la primera imatge i consultaràs el programa que hem repartit per les cases de Riudoms. Si cliques sobre la segona, accediràs a una versió ampliada del programa.

Esquerra guanya per primer cop unes eleccions a Riudoms

Esquerra Republicana ha guanyat les eleccions generals disputades aquest diumenge 28 d'abril. Ha estat una victòria al conjunt de Catalunya i també a Riudoms. De fet, al nostre poble és la primera vegada que som la força més votada en unes eleccions, siguin del tipus que sigui. Per tant, gràcies Riudoms!

Esquerra suma 10 persones a la seva candidatura

Presentem la candidatura d’Esquerra Riudoms al complet. Fins ara coneixíeu les 13 primeres persones i ara se n’afegeixen 10 més. D’aquesta manera volem demostrar la nostra voluntat de sumar, de fer xarxa i de construir un projecte per a totes les riudomenques i riudomencs. Tenim moltes ganes de posar-nos al servei del poble! La força de Riudoms és el talent de la seva gent. Per això seria imperdonable desaprofitar-lo. És l’hora de sumar el talent de totes i de tots. És l’hora d’impulsar Riudoms entre totes i tots. Som progrés. Som atreviment. Som suma.