Riudoms

Pas endavant per garantir que tots els regidors siguem informats de les activitats que organitzen les entitats i l’Ajuntament

En el darrer Ple municipal -de dijous passat, 1 d’agost- vam portar-hi una moció per tal de garantir que tots els regidors de l’Ajuntament siguem informats amb antelació dels actes que organitzen les entitats i el mateix Ajuntament. D’aquesta manera ens assegurem que els regidors -tant si estem al govern com a l’oposició- puguem representar institucionalment als riudomencs i puguem donar suport als projectes que impulsen les entitats. Els quatre partits que som a l’Ajuntament vam votar-hi a favor: ERC, JxR, CUP i PSC.

Des de la constitució de l’actual Ajuntament ja hem percebut certa voluntat de la regidoria de Protocol de fer-nos arribar aquest tipus d’informació. Per tant, sembla que anem en el bon camí.

A la vegada, es tracta de processos que sempre es poden millorar. Per exemple, els regidors de l’oposició no vam ser informats de la trobada de Puntaires del 30 de juny passat, en què l’equip de govern va tenir un paper destacat no només en la salutació protocolaria als assistents, sinó també en el sorteig de regals.

És per tot plegat i amb la voluntat de seguir millorant que des d’Esquerra vam presentar aquesta moció, que va ser aprovada per tots els partits.