Riudoms

Encara no hi ha data per a la reforma del carrer Galanes i del tercer pis de les Escoles Velles

Aquest dilluns 19 d’agost s’ha fet una reunió de la Comissió d’Urbanisme i dos dels nostres regidors -la Carme Cros i l’Arnau Salvat- hi han assistit, ja que així està estipulat. Hem fet preguntes al govern sobre diversos temes i us volem compartir la informació sobre dos d’ells.

Sense data al carrer Galanes

Encara no hi ha data per posar en marxa les obres del carrer Galanes. De fet, aquest carrer s’hauria d’haver reformat ja fa uns mesos, però l’empresa que havia de fer les obres (Tecno-Conrad SL) és la mateixa que va fer les del carrer Sant Bonifaci, que van generar molts problemes: retards, falta d’operaris, mal servei, etc.

Just quan faltava poc per les eleccions municipals del maig passat i davant la possibilitat que es poguessin repetir els mateixos problemes al carrer Galanes, el govern municipal va optar per no posar en marxa la reforma d’aquest carrer. A dia d’avui, com us dèiem, encara no sap quan la podrà començar. Així ho ha admès el govern a partir de les preguntes que els nostres regidors han fet durant la Comissió d’Urbanisme.

El tercer pis de les Escoles Velles, al llarg del mandat

El projecte de reforma de les Escoles Velles inclou la reforma de tots els pisos. En una primera fase s’han fet els dos primers pisos, on ja s’han traslladat una part de les entitats que s’hi han d’ubicar. Aquest procés -segons ha explicat el govern com a resposta a les nostres preguntes- va endarrerit perquè hi ha hagut problemes d’electricitat. Tanmateix, ha afirmat que totes les entitats haurien d’estar instal·lades a principis del mes que ve.

Pel que fa a la reforma del tercer pis, el govern ha explicat que es farà al llarg del mandat, però no ha sabut concretar una data aproximada.