Riudoms

El tancament és fruït d’una decisió ideològica contra la llengua catalana

• Grup RTVV
El Consell de RTVV va confirmar recentment el tancament de Radiotelevisió Valenciana. El tancament és un atac al pluralisme informatiu contra la televisió publica creada l’any 1989 amb l’objectiu de garantir el dret a la informació, com a vehicle de difusió i promoció de la llengua i com a element de vertebració territorial per al País Valencià. Amb el seu tancament, la societat valenciana es queda sense cap mitjà públic en la nostra llengua, ja que el govern valencià també s’ha encarregat de censurar les emissions de l’altra cadena que operava en la nostra llengua al País Valencià, TV3.
ERC-AM que en els darrers ans ha presentat diverses mocions contra qualsevol atac frontal del PP a la llengua catalana i contra el tancament de les emissions de TV3 al País Valencià, es suma a la protesta de diversos col.lectius culturals de la comunitat valenciana i presenta aquesta moció perquè considera que és un colp letal en l’avanç de la democràcia i la normalització de la llengua dels valencians.