Riudoms

Demanem netejar els carrers amb rapidesa després dels aiguats per evitar caigudes

Aquestes últimes hores ha plogut de valent a Riudoms, amb més de 80 litres per metre quadrat. Són unes pluges que se sumen a les que vam tenir a final d’agost i principi de setembre, amb diversos episodis de tempestes. Benvingudes siguin perquè aniran molt bé pel nostre camp i els nostre pagesos!

Tanmateix, aquests episodis de pluges també han causat escòrrecs i moviments de terres. En la foto anterior -feta avui dimecres 10 de setembre al matí- es pot veure arena a la calçada a la confluència de l’Avinguda Catalunya amb el Carrer Doctor Fleming.

En el cas de les pluges d’agost i setembre -tal com es pot veure en la foto següent- l’arena va quedar dipositada a la calçada durant força dies en diverses zones del poble: la Plaça de l’Arbre, l’Avinguda Catalunya, el carrer Salvador Espriu, el carrer Sant Antoni, etc. Això, malauradament, va provocar algunes caigudes de persones i d’alguna motocicleta.

Aquesta situació no s’hauria de repetir amb l’aigüat que hem tingut les darreres hores i que també ha provocat petits moviments de terres. Des d’ERC estarem pendents que el govern municipal actuï amb diligència. De fet, en el darrer ple del 20 de setembre, ja vam preguntar als regidors de Seguretat, Circulació i Serveis Públics per què no s’havia actuat amb rapidesa per treure la terra que van deixar les tempestes d’agost i setembre per tal d’evitar possibles danys. La resposta ens la donaran en el proper ple municipal, però més enllà d’això, el que és evident és que quan hi ha pluges fortes cal actuar amb rapidesa. Aquesta és la petició que fem al govern municipal.

Entre tots, millorem Riudoms!