Riudoms

Resultats de les eleccions: Esquerra dobla vots i regidors i es consolida com l’opció de futur

Esquerra Riudoms ha tret els millors resultats de la història recent en unes eleccions municipals, amb 4 regidors i 918 vots. Això vol dir que hem doblat els resultats de fa quatre anys, tant en regidors com en vots (el 2015 vam aconseguir 2 regidors i 411 vots). Moltíssimes gràcies pel vostre suport!

Som l’opció de futur

Som la força que anem clarament a l’alça, mentre que Junts x Riudoms -tot i mantenir la majoria absoluta- va a la baixa. Ha perdut 2 regidors, que se sumen als 2 que ja va perdre el 2015.

Per tant, des d’Esquerra Riudoms demostrem que ocupem la centralitat de Riudoms i que estem cridats a ser l’opció de futur. Tenim un projecte seriós, renovat i amb energia. Podem aspirar a tot!

Felicitem des d’aquí a Junts x Riudoms per la seva victòria. També una salutació molt especial a la CUP Riudoms per la demostració de la feina feta: tindrà un regidor al plenari. A més, al ple municipal també ens trobarem un regidor del PSC Riudoms.