Riudoms

Qui som

Benvolguda amiga, benvolgut amic

Gràcies per visitar el web d'Esquerra Republicana de Catalunya de Riudoms, un espai de trobada sobre el seguiment de l'actualitat informativa riudomenca i d'informació del nostre partit tant a nivell local com nacional.

En el web trobaràs les notícies que es vagin produïnt a nivell polític, així com els documents bàsics (mocions, al.legacions, preguntes, precs,...) que el Grup Municipal d'ERC-Acord Municipal vagi formulant a l'Ajuntament o les activitats que organitzi la secció local (xerrades, col.loquis, sortides culturals,...).

També podràs trobar un espai on puguis consultar la revista l'Esquerra, que també es distribueix en format paper per totes les cases de la població. Finalment, també disposes dels enllaços cap a les xarxes socials on ERC Riudoms també està present, com són Facebook, Twitter, etc.

T'aninem a visitar aquesta eina, per així conèixer amb més profunditat les idees sobre les que es fonamenta el projecte polític local i nacional d'Esquerra i puguis col.laborar de primera mà en la construcció d'un nou país.

Salutat i República!!!
Imatge