Roda de Ter i el Cabrerès

IPR perdrà els diners per urbanitzar i remodelar el carrer Verge del Sòl del Pont, el carrer Pere Almeda i la Plaça Major

El mes de gener de 2019 IPR i PDCat van aprovar al Ple Municipal inversions per 1.114.556 euros del Pla de Barris per urbanitzar, en paraules textuals de l’alcalde Albert Serra: els carrers del centre històric, el carrer Pere Almeda, la Plaça Major, el carrer Joan Baucells, el Ferran Alsina, el carrer Verge del Sòl del Pont i els jardins de les cases de la Fundació Miquel Martí i Pol, Can Planoles i la millora de l’accessibilitat dels carrers del nucli antic. El 75% de la inversió realitzada és finançada per la Generalitat de Catalunya però cal FINALITZAR LES OBRES abans del 31 de desembre de 2019. Cal dir que aquest termini es coneixia des de mitjans del 2018, per la qual cosa es comptava amb un any i mig per planificar bé l’execució dels projectes.

En resum, dels 1.114.556 euros pressupostats no s’executaran 841.856 euros i conseqüetment no es rebran 631.392 euros que havia d’aportar la Generalitat de Catalunya. Observem com únicament es va buscar el titular en any electoral per poder dir que el pressupost pujava un 21% respecte el 2018 i més enllà d’això no hi havia una voluntat de portar a terme les inversions.

En aquest document hi trobareu tota la informació.