Roda de Ter i el Cabrerès

COMUNICAT PÚBLIC d’ESQUERRA REPUBLICANA - RODA REPUBLICANA

Aquest matí Roda de Ter s’ha despertat amb tot de pintades a les parets de diferents edificis públics i privats. Les pintades condemnen les agressions masclistes amb moltes frases diferents, però també acusen ERC de fer silenci sobre les agressions, un fet que, segons diuen les pintades, ens en fa còmplices.

Des d’Esquerra Republicana – Roda Republicana fem aquest comunicat públic:

Esquerra Republicana de Roda de Ter MAI ha silenciat cap denúncia per agressió ni cap agressió pública. SEMPRE estarem al costat de la víctima, sempre. Les víctimes poden recórrer a nosaltres si necessiten ajuda, estarem al seu costat per aconseguir tot allò que requereixin: denunciar als cossos de seguretat, suport i assessorament legal, familiar, psicològic, etc. No permetrem que unes persones anònimes tapades amb caputxes escriguin a les parets insinuacions maldestres i mentides sobre el Grup Municipal d’Esquerra.

Esquerra Republicana – Roda Republicana SEMPRE ha condemnat i condemnarà les agressions, siguin com siguin, a qui siguin i arreu on siguin. MAI justificarem ni hem justificat, ni explicat, ni entès, ni permès, ni defensat una sola agressió: a qui sigui, com sigui i on sigui. No tan sols condemnem les agressions masclistes sinó que condemnem qualsevol tipus de violència.

Aprofitem per afegir que som uns defensors indiscutibles de l’expressió pública i lliure de les persones, però cal ser respectuosos i coherents amb el poble i amb els nostres conciutadans: ser cívics també ens fa lliures. Deixar el poble pintat no ens fa ni més rebels ni més reivindicatius.

Grup municipal d’Esquerra Republicana - Roda Republicana
Roda de Ter, 16 de juliol de 2019