Roda de Ter i el Cabrerès

Qui som

L'any 1995, ERC recuperava la presència a Roda de Ter. Per una banda amb una estructura de partit, la Secció Local i per l'altra es constituia el Grup Municipal que va assolir presència a l'Ajuntament l'any 1999.
La Secció Local aglutina els militants dels diferents municipis que conformen el Cabrerès (Roda de Ter, Masies de Roda, Tavèrnoles, L'Esquirol, Cantonigrós, Rupit-Pruit i Tavertet), i garanteix l'actuació social i política i la representació d'ERC en el territori.
La majoria dels Grups Municipals dels municipis del Cabrerès, es van constituir arrel de les candidatures a les eleccions locals de l'any 1995. Pel que fa al Grup Municipal de Roda de Ter, va permetre recuperar la presència d'ERC al municipi l'any 1999.
És doncs, des d'aquests dos àmbits d'actuació política que ERC treballa i segueix apostant per millorar l'acció social i nacional en el món local. Aquesta acció passa per incrementar la participació dels ciutadans en els afers públics i en les actuacions comunitàries.
Aquesta nova pàgina web, vol ampliar els mitjans que venim oferin per augmentar i millorar la informació i participació dels veïns en la vida locals dels municipis. Hi podreu consultar, entre d'altres informacions, les actuacions dels alcaldes i regidors electes en els ajuntaments on governa ERC, les propostes alternatives dels Grups Municipals d'ERC a l'oposició, els butlletins que anem editant periòdicament, enllaços amb altres Seccions Locals i entitats, etc...

Presidència: Jordi Serra
Secretaria d'Organització: Joan Almacellas