Roses

Els republicans rosincs es reuneix amb Ernest Maragall per parlar del fenòmen del "top-manta"

Aquesta setmana des de la Secció Local d'ERC de Roses ens hem reunit amb l’Ernest Maragall, candidat a l’alcaldia de Barcelona, per parlar d’un fenomen comú (encara que amb característiques diferents) de Roses i de la capital catalana: el “top-manta”.

La reunió ha estat molt útil per intercanviar impressions i parlar de possibles línies d’actuació des del món municipal. Volem seguir-les explorant en els propers mesos i esperem poder concretar noves reunions de treball amb Barcelona i amb representants d'altres municipis afectats.

Des d'ERC Roses estem preocupats i fermament compromesos amb aquest tema i volem afrontar-lo amb rigor, generant complicitats i fugint de la demagògia. No hi ha cap solució màgica, però tampoc cap excusa per rendir-se.

El portaveu republicà, Joan Plana, ha declarat després de la reunió que "Aquesta realitat genera importants afectacions en temes com la gestió de l’ocupació de la via pública i el comerç, a més d’un important problema social per la realitat en la que viu la gent que practica aquesta venda ambulant irregular. Volem garantir la dignitat i l’accés a una vida en condicions de totes les persones, un comerç legal i regulat i evitar la saturació de l’espai públic. Per això seguirem treballant."